طراحی وبسایت فروشگاهی و پی بردن به نحوه طراحی مناسب برای وبسایتهای تجارت الکترونیک فرایندی زمانبر است. طراحی وبسایت فروشگاهی بهاندازه محصولاتی که قصد فروش آن را دارید اهمیت دارد. یک طراحی خوب به شما کمک میکند تا نرخ تبدیل را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم اصول طراحی سایت فروشگاهی را بیان کنیم پس با ما همراه باشید.
امروزه خرید آنلاین به بخش جداییناپذیر در زندگی ما تبدیل گردیده است. با یک سفارش اینترنتی از طریق شبکههای اجتماعی مانند گوگل و اینستاگرام شما میتوانید محصول موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. ازاینرو وبسایتهای فروشگاهی هر روز محبوبیت بیشتری پیدا میکنند. طراحی وبسایت فروشگاهی مناسب جلوه بصری خوبی را از کسبوکار شما ایجاد میکند.
پیشرفت و تغییر زندگی روزمره باعث شده افراد بیشتر به خریدهای اینترنتی روی بیاورند. همین علت صاحبان فروشگاهها را وادار کرده است با ایجاد کردن طراحی وبسایتهای فروشگاهی کسبوکار خود را رونق دهند. طراحی وبسایت فروشگاهی برتر موجب سود طولانیمدت برای تجارت آنلاین خواهد شد.
اولین چیزی که با وارد شدن به یک وبسایت فروشگاهی مشاهده میکنید چیست؟
آیا مایل هستید وبسایت فروشگاهی شما به یک ماشین فروش قدرتمند تبدیل شود؟
آیا میخواهید وبسایت شما سرنخ تولید کند و بهسرعت آنها را به مشتری تبدیل کند؟
با توجه به اهداف این وبسایتها، طراحی وبسایت فروشگاهی باید آسان و متناسب با هدف کسبوکار طراحی شود. در این مقاله قصد داریم نکات و دستورالعملهای مناسب برای طراحی وبسایت فروشگاهی را، بیان کنیم.
طراحی وبسایت فروشگاهی موفق
وقتی کاربر به وبسایت مراجعه میکند، در کمتر از 3 ثانیه عناصر اصلی وبسایت را شناسایی و بررسی میکند. اولین برداشت را از وبسایت به دست میآورد. یک طراحی مناسب برای تجارت آنلاین، باعث اعتبار و قابلیت استفاده میشود.
اگر در طراحی وبسایت فروشگاهی از اصول طراحی سایت پیروی شود، میزان فروش افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین در طراحی وبسایت فروشگاهی باید به دنبال طراحی کاربرپسند باشید تا منجر به نرخ تبدیل بالاتر برای وبسایت فروشگاهی شود. طراحی وبسایت فروشگاهی دارای پیچیدگی است. برای طراحی یک وبسایت فروشگاهی باید همه نکات با اهمیت از عملکرد کاربر تا مشارکت کاربر را در نظر بگیریم.
طراحی یک وبسایت ساده با طراحی وبسایت فروشگاهی متفاوت است. طراحی وبسایت فروشگاهی چالشهای خاصی دارد. وبسایت فروشگاهی با هدف اطلاعرسانی و نمایش آنلاین کسبوکار و برای خرید مشتریان ایجادشده است. در ادامه قصد داریم به شما نکاتی را ارائه دهیم که در طراحی وبسایت فروشگاهی و درنتیجه فروش بیشتر کمک خواهد کرد.
طراحی وبسایت فروشگاهی مطابق با محصولات
طراحی اولین و مهمترین عامل در طراحی سایت است. مهم نیست عملکرد وبسایت شما چقدر خوب بوده است و یا شما چه نوع محصولات عالی برای فروش دارید. اولین نکتهای که باید برای وبسایت فروشگاهی که در حال ایجاد آن هستید در نظر بگیرید طراحی و طرح وبسایت شماست.
رقابت در دنیای تجارت آنلاین بالاست و برای موفقیت در این بازار، شما باید برای جذب مخاطب آنقدر قوی عمل کنید که بتوانید دوام بیاورید. طراحی و رابط کاربری وبسایت شما باید آنقدر چشمگیر باشد تا بتواند نظر مخاطب را فوراً به خود جلب کند.
کسبوکاری که شما قصد دارید برای آن وبسایت طراحی کنید چه محصولاتی برای فروش دارد؟
سازگاری طراحی وبسایت شما با عملکردی که دارید مهم است. طراحی وبسایت فروشگاهی باید با آنچه در آن به فروش میرسد، مطابقت داشته باشد. در هنگام طراحی سایت فروشگاهی باید بدانید تصاویر، طرح، متن و رنگی که برای وبسایت انتخاب میکنید شما را معرفی میکند. پس استفاده از عناصر مرتبط با خدمات و محصولات اهمیت بسیاری دارد.
نمایش مناسب محصولات
در یک وبسایت فروشگاهی هدف فروش محصولات است. بنابراین هنگام نمایش محصولات، مطمئن شوید تصاویر با کیفیت و بزرگ استفاده شود تا توجه کاربر را جلب کند. تصاویر با کیفیت و بزرگ میتواند نشان دهد محصول واقعی چگونه است.
تصاویر و ویدئو
بارگذاری تصاویر واقعی و باکیفیت بسیار مهم است و باعث ایجاد اعتماد میشود و ارتباط بین برند شما و مشتریان را برقرار میکند. در معرفی محصولات به مشتری میتوانید ویدئو معرفی محصول را نمایش دهید. با نمایش فیلم باعث ایجاد اعتماد خریدار و کاهش نگرانی خواهد شد. تصاویر محصول باید با کیفیت بالا و دارای زمینه سفید باشند. مشتریان باید بتوانند به راحتی تضاد رنگی محصول را با پسزمینه مشاهده کنند.
اگر شما بتوانید با عکس با کیفیتی از محصول مشتری را وادار کنید تا روی آن کلیک کند، در مرحله بعدی مشتری باید توضیحات مرتبط با محصول را بخواند. این یک مرحله از موفقیت شما در جذب مشتری خواهد بود که تضمین میکند یک قدم مشتری به خرید نزدیک شده است.
توضیحات محصولات
کمبود اطلاعات درباره محصول باعث میشود مشتری وبسایت شما را ترک کرده و به وبسایتهای دیگر رجوع کند. یکی دیگر از نکات مهم این است که; نباید در معرفی محصول از اطلاعات غلط استفاده کنید. وقتی سایز محصول یا رنگ آن را اشتباه وارد کنید; اطمینان مشتریان را از دست میدهید.
شرح محصول
شرح محصول باید شامل توضیحات کوتاه اما مفید درباره محصول برای جلب نظر مشتریان بالقوه است. وبسایتهای برتر تجارت الکترونیک، جایگاه اطلاعات محصول را در کنار تصویر محصول در نظر میگیرند.
برای انگیزه دادن به مشتری برای انتخاب محصول; باید شرح مختصری درباره محصول را به سبک تبلیغاتی; تعریف کنیم. اگر برای معرفی بیشتر محصول نیاز به توضیحات تکمیلی باشد; باید کاربر را به قسمت پایین صفحه هدایت کنیم و در این قسمت توضیحات بیشتری را درباره محصول ارائه کنیم.
فونتهای توضیحات محصول باید به اندازه کافی بزرگ و خوانا انتخاب شوند تا به راحتی در همه دستگاهها قابلخواندن باشد. بیشتر خریداران آنلاین هنگام خرید بهصورت آنلاین از تلفنهای همراه و تبلت ها استفاده میکنند. پس در هنگام طراحی وبسایتهای فروشگاهی باید برای دسترسی بهتر آنها نکات مربوط به طراحی ریسپانسیو رعایت گردد.
طراحی وبسایت فروشگاهی منظم
اگر وبسایت فروشگاهی محصولات متنوعی را ارائه میدهد، درصورتیکه سازماندهی مناسبی در ارائه محصولات وجود نداشته باشد، دستیابی به محصول موردنظر برای کاربر دشوار میشود. طراحی یک صفحه با گزینههای بسیار، کاربر را تحتفشار قرار میدهد که میتواند منجر به منصرف شدن کاربر از انتخاب و روی آوردن به یک وبسایت دیگر شود.
چیدمان ساده
طراحی وبسایت با چیدمان ساده; به کاربر کمک خواهد تا درک کند کدام جزئیات در انتخاب برای او مهم و چه مواردی از اولویت کمتری برخوردار است.
فیلترها
افزودن فیلتر لیست موردنظر کاربر را کوچکتر و انتخاب را آسان خواهد کرد.
دستهبندی محصول
دستهبندی محصولات راحتی دسترسی کاربر را افزایش میدهد و محتوای سایت را کاربرپسند خواهد کرد. اگر طیف وسیعی از محصولات دارید، توصیه میکنیم محصولات خود را دستهبندی کنید تا مرور آن برای کاربران وبسایت راحتتر شود. طراحی نوار منو میتواند مشتریان را از طریق دستهها و محصولات مختلف به سرعت به محصول موردنظر برساند، که میتواند به افزایش فروش کمک کند.
پیمایش آسان
طراحی یک سیستم ناوبری مناسب به مشتریان کمک میکند تا محصولات موردنظر خود را به راحتی پیدا کنند. همین امر موجب شده است سیستمهای ناوبری بخشی مهم در طراحی وبسایت تجارت الکترونیکی داشته باشند. در طراحی منوی وبسایت را بهگونهای انجام دهید که به راحتی قابل کلیک باشد. دکمهها یا پیوندها باید در طراحی وبسایت گنجانده شوند تا افرادی که از دستگاههای تلفن همراه استفاده میکنند به راحتی بتوانند بر روی آن کلیک کنند. کنتراست رنگ منو یا نوار پیمایش نیز در طراحی باید در نظر گرفته شود. باید به این نکته دقت شود که باوجود احتمال کوری رنگ، یک کنتراست شدید لازم است تا همه بتوانند گزینههای ناوبری را ببینند و استفاده کنند.
ارسال محصولات
مشتریان در خرید آنلاین به این موضوع توجه میکنند که آیا این یک خرید بهصرفه است؟
چه سودی برای آنها ایجاد میکند؟
هزینه ارسال محصولات یکی از نکات مهم است که باید به آن توجه کرد; مشتریان برای خرید یک محصول اینترنتی بعد از بررسی جزئیات محصول درنهایت به گزینه ارسال آن توجه میکنند.
وقتی هزینه ارسال رایگان باشد و یا هزینه کمی داشته باشد مشتریان بیشتری جذب میشوند.
وقتی هزینه بالایی برای ارسال در نظر بگیرید; مشتری به این فکر میکند که میتواند کالا را در یک فروشگاه عادی بدون هزینه حملونقل; خریداری کند. اما وقتی هزینه ارسال کم باشد; مشتری به این فکر میکند که بدون صرف وقت میتواند در خانه محصول را سفارش دهد.
سبد خرید
طراحی یک سبد خرید یکی از بخشهای مهم وبسایت است. رسیدن مشتری به مرحله خرید نتیجه انتقال مشتری بالقوه از تردید به قطعیت است. جذب یک مشتری و نشان دان اینکه میتوانید مشکل او را حل کنید و محصول موردنظر را فراهم کنید، پایه و اساس یک ساختار سایت موفق تجارت آنلاین است. مشتریان باید بتوانند در سبد خرید محصولات را اضافه یا کم کنند. یک سبد خرید باید شامل تمام ویژگیهای لازم مانند خلاصه سفارش، گزینه ادامه خرید، اضافه کردن یا کم کردن تعداد سفارش باشد. هنگام طراحی یک سید خرید باید تصاویر محصول، نوار جستوجو و نظرات را در آن ایجاد کنید. در طراحی مراحل فرایند خرید باید کمترین تعداد مرحله برای انجام یک خرید ایجاد شود.
اطلاعات لازم برای سبد خرید
پر کردن اطلاعات تماس، ارسال جزئیات و صورتحساب مراحلی است که باید برای سبد خرید طراحی شود. در این قسمت میتوانید پیشنهادات ویژهای را به مشتری بدهید که به حفظ مشتری و افزایش فروش منجر شود. یکی دیگر از مواردی که باید انجام دهید ردیابی محصولاتی است که مشتری به دنبال آن بوده است. با داشتن این اطلاعات در هنگام خرید مشتری برخی از محصولاتی را که اخیراً مشاهده کرده است را برای یادآوری نمایش میدهید. افزودن فهرستی از محصولات مشابه باعث میشود انتخاب را ساده کند و برای افزایش فروش نیز مفید است.
پرداخت بهعنوان مهمان
در اکثریت وبسایتها نیاز به ثبتنام و ایجاد حساب کاربری برای استفاده از خدمات وبسایت است. این کار به بازاریابان دیجیتال امکان میدهد بتوانید با مشتری در موارد دیگر نیز ارتباط برقرار کنید و مشتریان را پیگیری کنید. اما مشتریان علاقه ندارند مجبور شوند ثبتنام کنند و یا فرمهای طولانی را تکمیل کنند. مشتریان میخواهند خرید را هرچه زودتر و بهصورت ناشناس انجام دهند. تنها چیزی که آنها میخواهند خرید از شماست. پس با الزامی نکردن ثبتنام در وبسایت میتوانید نرخ تبدیل را بالا برید و افراد بیشتری از شما خرید خواهند کرد.
پروسه پرداخت
هرچه فرایند پرداخت آسانتر باشد، انگیزه مشتریان برای خرید مجدد از وبسایت فروشگاهی شما بیشتر خواهد شد; بنابراین برای صفحه پرداخت یک فرایند تکصفحهای را طراحی کنید.
همچنین برای پرداخت در هنگام طراحی وبسایت فروشگاهی باید اطمینان حاصل کنید که گزینههای زیادی برای پرداخت ارائه میکنید.
اینکار طیف گستردهای از مشتریان را در بین خریداران فروشگاه بهدست میآورد; باعث بالا رفتن انگیزه مشتریان و افزایش فروش میشود.
تماس و پشتیبانی
برای جلب اطمینان و اعتماد مشتریان در دنیای رقابت تجارت دیجیتال راههای ارتباطی متنوعی را برای آنها فراهم کنید. این گزینهها را در قسمتی از وبسایت قرار دهید که بهراحتی بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. مشتریان باید بدانند با هر مشکلی که مواجه شدند، میتوانند بهراحتی با شما تماس بگیرند و مشکلات آنها پیگیری خواهد شد.
ایمنی وبسایت فروشگاهی
یکی از ضروریات در طراحی وبسایتهای فروشگاهی امنیت وبسایت است. وبسایتهای فروشگاهی هدف هکرها هستند و یکی از الزامات در طراحی وبسایت فروشگاهی حفظ امنیت فروشگاه و همچنین اطلاعاتی که از کاربران در اختیار دارید است. ssl بهترین راه برای ایمنسازی سایت و رمزگذاری اطلاعات است. برخوردار بودن از گواهی SSL باعث میشود بتوانید از اطلاعات ارزشمند مشتری ازجمله آدرس، ایمیل، شماره تلفن و کارتهای اعتباری حافظت کنید.
از یک درگاه پرداخت ایمن در طراحی وبسایت فروشگاهی استفاده کنید. افرادی که قصد دارند از وبسایت فروشگاهی شما خرید کنند باید اطمینان داشته باشند که این یک خرید امن است. اطلاعات مالی و شخصی افراد باید حفظ شود. سیستم پرداخت شما باید ازنظر ایمنی بالا باشد تا از هک کردن جلوگیری شود. به منظور طراحی یک وبسایت امن میتوانید از پکیج دیجیتال مارکتینگ ایکاد استفاده کنید.
نظرات کاربران
آیا شواهدی وجود دارد که مشتریان بدانند از وبسایت شما خرید شده است؟
کسی از محصولات شما راضی است یا ناراضی؟
ایجاد نظرات کاربران کمک میکند تا مشتریان بتوانند شما را بهراحتی تبلیغات در مورد محصول را بررسی کند. میتوانید برای کاربرد بیشتر رتبهبندی محصول با ستاره را قرار دهید. رتبهبندی ستاره برای محصولات در بالای صفحه یا کنار تصویر محصول قرار گیرد. از فونت مناسب برای نظرات استفاده کنید، تا کاربران تلفن همراه نیز بتوانند آنها را بخوانند.
اصول طراحی وبسایت فروشگاهی
طراحی وبسایت فروشگاهی زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد. در این قسمت ما قصد داریم برخی اصول طراحی وبسایت را معرفی کنیم تا با شناخت اولویتهای طراحی بتوانید در طراحی پروژههای خود را بهخوبی طراحی کنید.
کاربرپسند بودن وبسایت فروشگاهی
در طراحی سایت خود طوری عمل کنید تا کاربر بهسادگی بتواند با یک فرایند جستوجوی آسان به محصولات و خدماتی که لازم دسترسی پیدا کند. جزئیات و تصاویر مناسب از محصول را در سایت قرار دهید. تصاویر باید واقعگرایانه باشند تا کاربر بتواند بهراحتی در مورد آن تصمیمگیری کند. با قرار دادن تصویر مناسب محصول مخاطب میتواند بهخوبی آن را درک کند و شانس شما را برای بالا بردن نرخ تبدیل بیشتر میکند.
طراحی عناصر منحصربهفرد
چرا خریدار باید وبسایت فروشگاهی شما را در بین وبسایت رقبا برای خرید انتخاب کند؟
شما در دنیای رقابت سخت و شدید تجارت الکترونیک وارد شدهاید. این نکته را به یاد داشته باشید که، برداشت اول از اهمیت بالایی برخوردار است. موفقیت شما در طراحی وبسایت فروشگاهی بسته به عملکرد شما دارد. وقتی خریدار وارد وبسایت فروشگاهی شما میشود، باید دلیل محکمی برای خرید از شما پیدا کند. این امر ضروری است که شما بتوانید از رقبای خود متفاوت و بهتر عمل کنید. طراحی وبسایت فروشگاهی باید مبتکرانه و هوشمندانه انجام شود. در این صورت بازدیدکننده سایت مجبور بهمرور سایت میشود و فرصتی برای شما ایجاد میکند تا با ارائه درست محصولات بتوانید آنها را تحت تأثیر قرار دهید.
طراحی وبسایت فروشگاهی باید طوری انجام شود که در خدمت کاربران باشد. برای طراحی سایت فروشگاهی میتوانید از طراحان باتجربه شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد استفاده کنید تا وبسایت حرفهای داشته باشید. وبسایتهای فروشگاهی زیادی وجود دارند. برای دیده شدن در بین تعداد زیاد وبسایتها مشابه شما، باید برخی از عناصر وبسایت را جسورانه طراحی کنید. منحصربهفرد باشید و تجربه کاربری متفاوت را برای مخاطب خود ایجاد کنید تا کاربر مدتها شما را به یاد بیاورد. طراحی وبسایت فروشگاهی منحصربهفرد و چشمنواز باعث جلبتوجه کاربرانی که اولین بار است خرید آنلاین میکنند، میشود. پس از طراحی وبسایت فروشگاهی خود این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که علاوه بااینکه طراحی وبسایت از اهمیت ویژهای برخوردار است، کیفیت محصولات نیز قابلتوجه است.
تکنولوژی ریسپانسیو
طراحی یک وبسایت فروشگاهی ریسپانسیو مزیت عالی برای تجارت آنلاین است. ریسپانسیو بودن وبسایت بر روی کسبوکار تأثیرگذار است و باعث جذب مشتریان بالقوه میشود. امروزه اکثر افراد برای کارها و خریدهای اینترنتی خود از موبایل و تبلت استفاده میکنند.
طراحی ریسپانسیو وبسایت فروشگاهی باعث میشود مخاطبین بیشتری برای کالا و خدمات خود جذب کنید.
استفاده از کد نویسی های سنگین و تصاویر با ابعاد بزرگ در طراحی سایت; اشتباهی است که برخی از طراحان انجام میدهند.
اما این کار بههیچعنوان برای طراحی وبسایت فروشگاهی گزینه مناسبی نیست. استفاده از کد نویسی سنگین و تصاویر بزرگ باعث میشود وبسایت کند شود. وبسایت فروشگاهی نباید کند و آهسته بارگیری شود. هزاران رقیب برای فروش محصولاتی مشابه محصول شما وجود دارد و اگر شما مالک یک وبسایت هستید که بارگیری آهسته دارد باید این مطلب را بدانید که افراد آنقدر صبور نیستند تا برای بارگیری صفحه شما صبر کنند و بهسرعت به وبسایتهای دیگری که وجود دارد روی میآورند.
شناخت مخاطبین
چه کسانی مخاطب محصولات شما هستند؟
مشتریان خود را بهخوبی بشناسید و با توجه به آنها; طراحی وبسایت فروشگاهی خود را انجام دهید. برای اینکه خدمات بهتری به مشتریان خود دهید باید نیازهای آنها را بشناسید.
مشتریان باید در هنگام پیمایش وبسایت فروشگاه شما احساس آرامش و اعتماد داشته باشند; تا از شما خرید کنند. مخاطبین خود را شناسایی و درک کنید; باید بدانید مشتریان شما از چه الگویی پیروی میکنند. بدین ترتیب; میتوانید تجربه کاربری وبسایت را در طراحی وبسایت فروشگاهی بالا ببرید و با جلبتوجه مشتریان درامد را افزایش دهید.
بارگذاری وبسایت
بارگذاری وبسایت برای مدت زنان طولانی باعث میشود مشتریان را از دست بدهید. امروزه هیچکس برای بارگذاری وبسایتهای کند معطل نمیشود. بارگذاری کند وبسایت باعث آزار و اذیت کاربر شده و بهسرعت وبسایت شما را ترک خواهد کرد. سعی کنید بهطور مداوم وبسایت خود را بهینه کنید و مشکلات بارگذاری وبسایت را با کمک طراحان مجرب و توسعهدهندگان وبسایت ارتقا دهید.
گزینه جستوجو
یکی از ضروریات در طراحی وبسایت فروشگاهی گزینه جستوجو است.
اگر بازدیدکننده به دنبال محصولی خاص برای خرید میگردد; بهجای جستوجو در بین انبوهی از محصولات باید از گزینه search سایت استفاده کند.
گزینه search باعث میشود مشتری مستقیماً با نوشتن نام محصول به سرعت بتواند انواع محصول موردنظر خود را پیدا کند.
همچنین برای طراحی سایت فروشگاهی محصولات را دستهبندی کنید تا پیدا کردن یک محصول خاص برای مشتری خستهکننده نشود.
طراحی مینیمالیست وبسایت
در طراحی وبسایت فروشگاهی مینیمالیسم بهترین راه برای تأکید بر سادگی و حذف کردن عناصر زائد از سایت و حفظ زیبایی است. برای طراحی وبسایت فروشگاهی مینیمالیسم باید با دقت رنگ، ایجاد فضای سفید را انتخاب کرد. تایپوگرافی جذاب و مهمتر از همه، در کنار گذاشتن موارد بیاهمیت در طراحی سایت باید تصمیمگیری کرد. انتخاب عناصر مناسب طراحی برای طراحی وبسایت فروشگاهی از عوامل کلیدی است که دقیقاً شما را به هدفی که دارید، میرساند. با طراحی یک وبسایت فروشگاهی مینیمالیست، وبسایت شما از دیگر وبسایتها سریعتر بارگذاری و توسعه پیدا میکند.
Call to Action کارآمد
هدف از طراحی وبسایتهای فروشگاهی افزایش نرخ تبدیل و درآمدزایی بیشتر است. CTA نقش حیاتی در درآمدزایی وبسایت دارد. اگر شما بتوانید CTA جسورانهای داشته باشید، از متن جذاب و کلمات درست در دکمه فراخوان عمل استفاده کنید در جذب مخاطب موفقتر هستید. از افعال درست در CTA استفاده کنید تا بازدیدکننده را ترغیب کنید.
برخی از نمونههای چنین کلماتی مانند; “اکنون بپیوندید” یا ” دسترسی سریع” است که بازدیدکننده را وادار به کلیک بر روی CTA خواهد کرد.
از رنگهای متضاد برای دکمه فراخوان عمل استفاده کنید. با رنگ قرمز و یا آبی; یا برجسته کردن دکمه فراخوان عمل آن را در دید بازدیدکننده قرار دهید.
CTA را (دکمه برجسته و یا فرم ) در جایی قرار دهید که بهراحتی قابلدسترس و مشاهده باشد. CTA ها کاربر را به سمت خرید از فروشگاه آنلاین هدایت میکنند. تنها هدف شما در وبسایت فروشگاهی، فروش است. پیامهای فراخوان عمل برای کمک به این هدف کمک میکنند. فراخوانهای اقدام عمل باید کوتاه و مختصر باشند. توجه خریدار بالقوه را به خود جلب کنند. از فونت و رنگ جذاب استفاده کنید تا عملکردهای شما، در جذب مشتری بینظیر باشد.
جمعبندی
با پیشرفت علم، کسبوکارها به سمت تجارت الکترونیک گرایش پیدا کردهاند. تعداد بیشماری وبسایتهای تجارت الکترونیکی در شبکه جهانی وب وجود دارند. همانطور که افراد برای خرید برخی فروشگاهها را به دیگری ترجیح میدهند، در بستر وب و خرید آنلاین نیز این موضوع صدق میکند. بنابراین هرچقدر استراتژی بازاریابی قوی و هوشمند داشته باشید، شما نمیتوانید مخاطبان خود را درگیر کنید، مگر اینکه ویترین فروشگاه تجارت الکترونیکی شما مطرح و جذاب باشد.
وبسایتهای تجارت الکترونیک ملزم هستند تا از بهینهسازی و مدیریت مداوم بهرهمند شوند. باید وبسایت خود را مجدد بررسی کنید.
آیا وبسایت بهدرستی کار میکند؟
آیا طراحی وبسایت فروشگاهی منحصربهفردی دارید؟
آیا وبسایت فروشگاهی نیازهای کاربران شما را برآورده میکند؟
طراحی وبسایت فروشگاهی اهمیت بسیاری در سایتهای تجارت الکترونیکی دارد. اولین برداشتی که بازدیدکننده از شما پیدا میکند; با دیدن طراحی وبسایت به وجود میآید. علاوه بر اهمیت کیفیت محصولات; نمایش محصولات; گزینههای فرایند پرداخت و جستوجوی مناسب در سراسر سایت; باید به طراحی وبسایت فروشگاهی خود اهمیت دهید. هرچه کار با سایت فروشگاهی برای مخاطبان آسانتر باشد; برای کسبوکار شما بهتر است. شما باید از کسبوکارتان بازخوردی ارزشمند ارائه دهید تا کاربران به بازدید دوباره از وبسایت; ترغیب شود. برای انجام طراحی وبسایت فروشگاهی حرفهای میتوانید با گروه دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان تماس بگیرید.